فرم ثبت شکایات در واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات
در صورتی که از قبل شکایت خود را ثبت کرده اید برای پیگیری اینجا را کلیک نمایید.
درزمان طرح اعلام و یا شکایت، لطفاٌ به نکات زیر توجه فرمایید:
1- شکایات و اعلامات باید مدلل و مستند باشد. بدیهی است مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود.
2- لازم است هنگام ورود اطلاعات خود، حتماٌ شماره تلفن همراه را وارد نمایید تا امکان ارسال کد پیگیری و اطلاع رسانی مراحل مختلف رسیدگی به شکایت به شما فراهم گردد. لازم به ذکر است در نگهداری شماره پیگیری و عدم افشای آن به دیگران دقت و توجه لازم را داشته باشید.
3- در صورتی که قبلاً شکایتی ارسال نمودهاید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارائه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید.
4- در صورت فراموشی کد رهگیری وارد سامانه شوید و از ثبت تیکت جهت دریافت کد رهگیری یا موارد دیگر استفاده نمایید.